Lilly* komt thuis...

ik werd dus net gebeld dat het reliekje van onze dochter binnen is en dat ze dus vanavond wordt gebracht...
zo spannend, maar ben ook erg benieuwd naar haar "nieuw huisje"

het idee is dus een soort glazen bolletje bewerkt met roze en wit in het midden waarin dus haar as "omhoog reist"
dus het is wel een erg mooi symbool van haar heen gaan....

ben erg benieuwd en jullie horen nog wel van me!!

maybe picture:)

530 x gelezen, 0

reacties (0)


  • enitam

    Ohhh wat fijn zeg! Hopelijk krijgt ze een mooi plekje, niet alleen in je hart, maar ook in je huis! Liefs Enitam

  • lindaenronald

    WOW mooi idee om haar zo te gedenken! spannend! nu komt ze thuis waar ze hoort te zijn!

    ik heb het al honderd keer weg gehaalt omdat ik het niet durf te vragen maar ik ben benieuwd naar hoe het eruit ziet! zou je een foto willen zetten op je site? ik snap heel goed als je het neit wil doen! maar ik ben erg benieuwd! sorry voor als je eventueel gekwets heb met deze vraag!

    liefs linda

  • Mammalies

    eindelijk thuis heerlijk meis. ze is dan eindelijk weer bij der pappa en mamma. veel sterkte tis toch wel moeilijk.