Ohhh wat fijn zeg! Hopelijk krijgt ze een mooi plekje, niet alleen in je hart, maar ook in je huis! Liefs Enitam
WOW mooi idee om haar zo te gedenken! spannend! nu komt ze thuis waar ze hoort te zijn!
ik heb het al honderd keer weg gehaalt omdat ik het niet durf te vragen maar ik ben benieuwd naar hoe het eruit ziet! zou je een foto willen zetten op je site? ik snap heel goed als je het neit wil doen! maar ik ben erg benieuwd! sorry voor als je eventueel gekwets heb met deze vraag!
liefs linda
eindelijk thuis heerlijk meis. ze is dan eindelijk weer bij der pappa en mamma. veel sterkte tis toch wel moeilijk.
reacties (0)